27°C 
اوقات شرعی
  • چهارشنبه،30 خرداد 1397
  • ورود
 
       
      • بخشهای خبری
      •  
        منبع خبر : اداره روابط عمومی منطقه 2
        تعداد بازدید: 50
        کد: 149384
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۷/۰۱/۱۸

        پیگیری بیش از 17 هزار پیام مردمی توسط 137 منطقه 2 در سال 96

        همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آنها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.
        پیگیری بیش از 17 هزار پیام مردمی توسط 137 منطقه 2 در سال 96

         شهردار منطقه دو مشهد گفت: سامانه 137شهرداری منطقه 2 طی سال 96 با توجه به وسعت و جمعیت منطقه، به 17 هزار و 686 مورد پیام ثبت شده در این سامانه پاسخ داده است.
        به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، جلال قربانی با اعلام این مطلب گفت: بیشترین پیام های ثبت شده در این سامانه طی یک سال اخیر در حوزه فنی عمران، اداره نظارت بر ساخت و سازها،خدمات شهری و فضای سبز در خصوص رسیدگی به وضعیت آسفالت، ساخت و سازهای غیر مجاز و رفت و روب معابر شهری بوده که با ارجاع به حوزه مربوطه مرتفع شده است.
        وی افزود: همچنین در سایر حوزه ها از قبیل؛ ترافیکی، سدمعبر، جوی و جداول، پسماندو زباله و خدمات عمومی از دیگر موضوعات ثبت شده در این سامانه بوده است .
        شهردار منطقه دو مشهد خواستار مشارکت در شناسایی و رفع مشکلات منطقه شد و گفت: همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آنها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.
        گفتنی است؛ راه های ارتباطی گسترده ای برای ارتباط با کارشناسان سامانه 137 شامل پایگاه اینترنتی به آدرس http://137.mashhad.ir، شماره پیامک 30000137، ایمیل 137@mashhad.ir ،نرم افزار موبایل 137 ، شماره تماس 137 و مراجعه حضوری در نظر گرفته شده که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان و رفع آنها در اسرع وقت هستند.

        تعداد بازدید: 50
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر