5°C نیمه ابری
اوقات شرعی
 
       
      • اداره امور اداری و مالی

        اداره امور اداری و مالی

        در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و با عنایت به لزوم ارتقای رفاه حال پرسنل و مراجعین نسبت به تغییر و جابجایی اتاق ها و مبلمان اداری اقدامات مختلفی صورت گرفته است.از آن جمله می توان  بهسازی دبیرخانه –تحریرات-دایره وصول –سایت کامپیوتری وایجاد واحد پاسخگویی به استعلام ها اشاره نمود.
        در طرح مذکور با در نظر گرفتن فضای بیشتر جهت استقرار پرسنل و محل تردد مراجعین و تمرکز دبیرخانه و تحریرات در یک مکان ،کارایی و آرامش خاطر کارکنان این واحد ها افزایش یافته و از سرگردانی و مراجعات بیهوده مراجعین به میزان زیادی کاسته شده است.

        همچنین اقدام دیگر دبیرخانه جهت افزایش راندمان کاری برنامه ریزی و سازماندهی بهبنه ورودی و خروجی مکاتبات و لینک شدن تحریرات به شبکه کامپیوتری منطقه بوده است.

         
        افزایش وتکمیل سیستم بایگانی در منطقه

        ساخت پارکینگ در محوطه ساختمان اداری جهت رفاه حال همکاران

        پی گیری و تهیه منبع ذخیره آب ساختمان اداری


        پی گیری رفع نقص و بهره برداری کامل از سیستم گرمایشی ساختمان


        پی گیری جهت رفع نقص و تکمیل سیستم موتور خانه

         
        پی گیری و اقدام در خصوص معرفی همکاران جهت شرکت در دوره های آموزشی مختلف

        پل های ارتباطی
        تلفن تماس :--فکس :--رایانامه :--