فهرست طبقات
پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ۲۳
طبقه بندی: اخبار
چچ
2b7Yp9iz2K4g2KjZhyAyNTAg2b7Zitin2YUg2KvYqNiqINi02K/ZhyDYtNmH2LHZiNmG2K/Yp9mGINmF2YbYt9mC2Ycg2K/ZiCDYr9ixINmG2LHZheKAjNin2YHYstin2LEg2LTZh9ix2YXZhg==

در دو هفته ابتدایی آبان‌ماه انجام شد؛

پاسخ به 250 پیام ثبت شده شهروندان منطقه دو در نرم‌افزار شهرمن

شهردار منطقه دو مشهد گفت: اداره امور راهبری و توسعه همیاران محلات از یکم تا پانزدهم آبان ماه سال جاری به 250 پیام مردمی در خصوص فضای سبز، بازسازی پیاده‌روها و جدول‌گذاری و کانال معابر پاسخ داد که برای این امر 285 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، حجت فرقانی با تاکید بر نظارت شهروند بر خدمات شهرداری، اظهار کرد: شهروندان با عضویت در نرم‌افزار شهرمن می‌توانند مشکلات محل زندگی و منطقه خود را گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
وی ادامه داد: اداره امور راهبری و توسعه همیاران محلات از یکم الی پانزدهم آبان‌ماه سال جاری، به 250 پیام مردمی که در سامانه به ثبت رسیده بود، رسیدگی کرد.
شهردار منطقه دو مشهد افزود: 187 پیام شهروندان مربوط به فضای سبز منطقه و بیشتر درخواست‌ها در زمینه بن‌کنی و ریشه‌کنی و اکثراً در ناحیه چهار منطقه دو بود که برای انجام آن 105 میلیون اعتبار استفاده شد.
فرقانی عنوان کرد: در این بازه‌زمانی 49 پیام مردمی در خصوص بازسازی پیاده‌رو منطقه شامل سنگ‌فرش، سرامیک و... پاسخ داده شد که مساحت آن 193 متر مربع است. برای پاسخ به این پیام‌ها، حدود 90 میلیون بودجه صرف شد. بیشتر این درخواست‌ها مربوط به ناحیه سه منطقه دو بود.
وی در پایان تاکید کرد: 13 پیام مردمی در خصوص جدول‌گذاری و کانال معابر به مساحت 132 مترمربع درخواست و به آنان پاسخ داده شد که حدود 90 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شد. اکثر این درخواست‌ها مربوط به ناحیه یک بود.
منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.9537633260091
Qt: 1.999222278595