شهردار منطقه دو مشهد گفت: در ۱۰ روز ابتدایی دی ماه سال جاری، ۲۱ پیام عمرانی از طرف شهروندان منطقه دو از طریق تماس تلفنی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و به تمامی آنان پاسخ داده شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، حجت فرقانی اظهار کرد: شهروندان چشم و گوش شهرداریها در شهر هستند. آنان با نظرات درست و بهجا خود میتوانند به شهرداریها در مدیریت شهری کمک شایانی کنند.
وی افزود: در ۱۰ روز ابتدایی دی ماه سال جاری، ۲۱ پیام عمرانی از طرف شهروندان منطقه دو از طریق تماس تلفنی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و به تمامی آنان پاسخ داده شده است.
شهردار منطقه دو مشهد با اشاره به اینکه پیامهای درخواستی شهروندان از ۱۳۷ کمتر از ۷۲ ساعت پیگیری و مرمت میشوند، عنوان کرد: ۱۷ پیام در خصوص مرمت پیادهرو در تمامی چهار نواحی منطقه دو ثبت رسیده بود که به تمامی آنان پاسخ داده شد.
فرقانی خاطرنشان کرد: همچنین چهار پیام در خصوص مرمت کانال و مسیل در ناحیه یک و دو به ثبت رسید که در کمتر از ۷۲ ساعت کار مرمت آن انجام گرفت.